Laatste dag voor vertrek Meggie en Nick

10 juli 2016 - Raamsdonksveer, Nederland

De backpacks zijn ingepakt! (zie foto) We hebben een nieuwe techniek gebruikt van kleding oprollen i.p.v. vouwen. Of dit echt werkt tegen de kreukels zullen we in Gambia zien. Er past in ieder geval genoeg in. Ook zit de eerste malariatablet in ons lichaam. Een allergische shock is uitgebleven, dus het moet goed gaan komen... Voor het eerst blijft de föhn thuis en gaan de hikingschoenen mee. We krijgen al een aardig reizigersgevoel. ''Ma'' heeft de compound Palm Lodge goedgekeurd, pff gelukkig! Opi en omi zijn ook nog even een dikke knuffel komen geven. Vanmiddag ingechekt en we mogen ons gelukkig prijzen met stoelen op de vierde rij. Over 24 uur hangen we ergens in de lucht bij Marokko, al dichterbij Gambia dan bij huis. Wat hebben we er zin in! Robin heeft Meggie nog even gepest om met het laatste avondmaal lekker aardappels te eten, want daar houdt ze zo van (uhum). Jo zegt: ''vooral niet vergeten te genieten!'' en daar gaan we ons zeker aan proberen te houden!

1. Trees Ouwerkerk:
    11 juli 2016
    Goedemorgen allemaal,ja Meggie en Nick voor jullie zit het aftellen erop en kan de avontuurlijke reis naar Gambia beginnen!
    Wij wensen jullie een hele goede reis,fijne vakantie en heel veel plezier met al die kindjes en succes met het opknappen van het schooltje!!!
    Wat geweldig dat we jullie ervaringen zo mee kunnen beleven!

Groeten aan Flex en Familie,
    Veel liefs van ons Arie en Trees.